Välkommen...

...till min bak och pysselsida!

Jag hoppas att du ska tycka om bloggen och
kanske bli inspirerad själv till dessa delikata pyssel!






fredag 31 oktober 2014

Bröllopskort (sept 2013)

Min mans systerson gifte sig förra året och jag ville hitta på ett fint men roligt kort till deras stora dag,

Jag letade fram bilder på dem som jag skrev ut och klippte ut.

Dekorationerna är köpta i vanlig bokhandel som säljer diverse kort och pysselsaker också.

På själva grundkortet, som var vitt, dekorerade jag med papper i en annan färg och ytterligare ett papper i annan färg på kanten - den rosaprickiga.

Jag gillar att använda små klisterkuddar som höjer upp dekorationerna lite från ytan, det hela blir mer levande och ser inte så platt ut.

Det svarta papperet med "You and me" är en stämpel med guldfärg dagen till ära.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar