Välkommen...

...till min bak och pysselsida!

Jag hoppas att du ska tycka om bloggen och
kanske bli inspirerad själv till dessa delikata pyssel!






lördag 30 oktober 2010

Min överraskningstårta från min familj (oktober 2010)

När jag fyllde år i oktober 2010 bad jag min familj göra en tårta till mig, så att jag skulle få bli överraskad för omväxlings skull eftersom jag alltid gör mina egna tårtor annars.

De känner mig väl och vet vad jag gillar. Den var jättegod och häftig tycker jag. Så här såg resultatet ut:







* Sockerkasbotten med dumle i smeten
* Nougatmousse
* Täckt med mango- och passionsmousse
* Dekorerad med 3 sorters dumle, (lakrits, orange och vanlig), sötlakrits stänger och mindre sötlakrits godis, plopp saltlakrits.
Även lite av nougatmoussen på kortsidorna med av tårtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar