Välkommen...

...till min bak och pysselsida!

Jag hoppas att du ska tycka om bloggen och
kanske bli inspirerad själv till dessa delikata pyssel!






fredag 31 oktober 2014

75 års kort till min mamma (febr 2014)

Min mamma fyllde 75 i år och jag ville göra ett så fint kort till henne jag kunde.
Vi var många i släkten som tillsammans gratulerade henne och allas namn skulle rymmas inuti.

* Dubbelt kort (blått)
* Tunt dekorationspapper, köpt, som jag klippt ut i olika färger och klistrat fast lite omlott ovanpå kortet
* Utklippta blommor och blad från köpta dekorationspapper (köpt på Panduro)
* Namn och ålder utklippta med mönstersax - lapparna fastklistrade med små klisterkuddar som höjer upp själva papperet från underlaget. Det blir lite tredimensionellt då.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar