Välkommen...

...till min bak och pysselsida!

Jag hoppas att du ska tycka om bloggen och
kanske bli inspirerad själv till dessa delikata pyssel!






tisdag 9 mars 2010

Min sons födelsedagskort - 13 år (mars 2010)

Detta år ville min son ha en hockey inspirerad tårta, så varför inte ett hockey inspirerat kort också då, tänkte jag.

Jag frågade min son vilka hans favorit spelare var i två hockeylag, och detta blev resultatet:



* Vit kartong
* Ritad hockey plan på den
* Spelarna är bilder hämtade från nätet, inplastade och fastklistrade med häftkuddar på planen
* Målen dit ritade
* Namnen på varje spelare dit skrivna under dem (de är också på rätt positioner i sina lag)
* Pucken i mitten av planen är gjord av en kork som jag satt svart papper på och klistrat fast på planen


Så här ser varje lag ut med min sons favorit femma:

Frölunda



MoDo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar