Välkommen...

...till min bak och pysselsida!

Jag hoppas att du ska tycka om bloggen och
kanske bli inspirerad själv till dessa delikata pyssel!






söndag 14 februari 2010

En Alla Hjärtans Dag present till mina föräldrar (febr 2010)

Denna lilla "blomma" gav  jag till mina föräldrar som Alla Hjärtans Dag present (febr 2010)

Krukan med hjärtat i var köpt, men jag dekorerade krukan själv innan jag gav bort den.

I krukan var det små vita och röda stenar, sen ett hjärta på pinne nerstucket i det.

Enkelt att göra själv också med andra ord, om man vill det.

Dekorerade krukan med:
* Självhäftande bård längst ner
* Peel-off stickers i guld (på 2 av sidorna)
* 2 st självhäftande hjärtan (på samma sidor som peel-off stickers)
* 2 st guldrosetter fastsatta med små häftkuddar (på 2 av sidorna)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar