Välkommen...

...till min bak och pysselsida!

Jag hoppas att du ska tycka om bloggen och
kanske bli inspirerad själv till dessa delikata pyssel!






söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag bakelser (febr 2010)

Dessa små bakelser gjorde jag till min familj på Alla Hjärtans Dag i år (febr 2010). De smakade bra!




* Pepparkladdkaka som bakelse
* Vaniljvisp ovanpå
* Dekorerad med m&m godisar och gelé hjärtan

Det blev en rolig färg på vaniljvispen efter ett tag då m&m godisarna färgade av sig.

Jag kan tänka mig en kul vaniljvisp blandning om man mixar ihop vaniljvisp med m&m i flera färger.

Har inte provat - men kommer nog att göra det någon gång - kanske en ny tårtfyllning? :)

Tips!
Man kan också frysa in vispad vaniljvisp med något gott i, då blir det som glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar